Last day

Sista dagen här i London var idag. Känns så konstigt... Ville bara tacka alla fina människor som vi lärt känna och haft möjligheten att uppleva detta med! (: Här kommer några bilder från igår då jag, Linnea, Gaston och Lina var inne i centrala London coh strosade omkring på Camden market, gilla! Vi åkte sedan in och åt på Nando's för sista gången (för denna gången iaf ;)) vi provade även på Paul för första gången, ett myscafé! I tisdags hade min värdmamma en avskedsmiddag för mig och Elin, min "house-mate", det var jättemysigt och god mat, kommer även såklart bilder på det med :)
For now, blir nog detta mitt sista inlägg på bloggen. Troligtvis kommer den att uppdateras om några månader framöver, då jag och Lina har planerat en sak som just nu är hemlig. Ser fram emot att ses här på bloggen snart igen, tack alla som tog sig tid att läsa om min och Linas skandalösa och fabulösa vardag här i underbara London! Nu blir det hem och sova i sin egen säng, äntligen!! Detta var allt för nuuu, peace and out.
Mys
Värdsyster Jasmine som sjöng för oss!
Värdmamma, jag och värdsyster! :)
Camden!
Kompanjonen och jag
Gaston och Lina :)
@Paul
@Paul
@Paul
Gammal festisbild på mig och Linisen!
På återseende kära vänner! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Name please:
Remember us?

Email:

Din bloggadress:

Och slutligen till den fina kommentaren:

Trackback