London,London,London!

hey alla internetsurfare, bloggläsare, stalkers, föräldrar osv osv... vi lever, jag och lina, vi lever. kanske inte om 32 dagar, då vi avslutar vårt äventyr här i storstan, men just nu lever vi, för varje minut. kommer sakna allt här. london går ju inte ens att jämföra med lilla halmstad, vad ska jag ta mig till när jag måste åka härifrån? jag tillhör detta nu, har ju kommit in i allt och nu måste jag åka hem? unfair. vill inte åka hem, inte redan... men att bo i värdfamilj är inte det lättaste kan jag säga. att alltid vara sådär övertrevlig och glad, alltid säga vart man ska, om man ska äta hemma eller inte, alltid bli kollad... jobbigt, men såå värt det. vill inte inte inte inte inte hem!! kan jag inte få stanna här ett tag till? snällllla?
Det är såhär det ska vara! kunna spendera en lördags förmiddag strosandes omkring på Harrods och prova sängar för 700 000 kr, sätta på 'Vill du ligga med mig då' på högtalarna på teknikavdelningen och sjunga med tills en otrevlig vakt fått nog och måste säga till. kunna hoppa på ett tåg eller tunnelbana in till centrala london och turista runt vid london eye och trafalgar square, äta på resturang där maten är äcklig och man får en utskällning utav en väldigt stressad och arg italienare, men det är helt ok, vi är ju ändå i LONDON!

Kommentarer
Postat av: Linneainhamptomyesyes

ey, här var ju bilder jag inte sett innan!:D åhå, kanske man skulle kunna få på ett litet usb?;) Denna hösten kommer fylla typ 4 album...:)instämmer för övrigt i allt ovanstånde, inget mer att tillägga, puss tjejer!<3

2011-11-15 @ 01:00:18
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Name please:
Remember us?

Email:

Din bloggadress:

Och slutligen till den fina kommentaren:

Trackback