Poppy factory

Tjena alla bloggläsare :) Idag var IP klasserna och hälsade på Poppy factory i Richmond, och för alla ni som inte vet vad det är kan jag berätta... En poppy är en blomma som hedrar alla dem soldater som dog i krig, tex andra världskriget och nu även bidrar med pengar till skadade soldater osv. En väldigt viktig symbol för dem flesta engelsmän eftersom här är armén och soldaterna så stort och betyder mycket, vilket även alla har en koppling till - dirket eller indirket.
Efter vi alla fått veta lite info ang poppys och dess betydelse så fick vi även gå in i fabriken och de satte oss i arbete! :) vi fick göra kransar men även dem lite mindre som vi sedan fick ta hem :) intressant!
Kan ju meddela att jag åkt på något, igen. Att vara förskyld och febrig är inte jätteroligt! Men men, nu ska jag göra klart det sista på powerpointen till min redovisning imon, wish me luck!
xxxxxx
Lina & jag var riktigt flitiga :))
Här jobbas det förfullt!
;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, bra att någon står för de mer seriösa inläggen på den här bloggen Emily!;)

2011-11-08 @ 23:33:43
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Name please:
Remember us?

Email:

Din bloggadress:

Och slutligen till den fina kommentaren:

Trackback